Sunday, April 26, 2009

Sendiri..sendiri..

Today, aku sendiri...saja diri rumah ditemani 4 puteriku, nisab hubby aku tiap2 bulan kena taat.tapi, dia keluar dekat jer...kampung sebelah jer...macam biasalah kalau hubby keluar aku cuba memenuhkan masa aku dengan pelbagai kerja...walaupun hakikatnya aku bukan larat sangat nk buat kerja...

Baru2 ni, ada berita sedih yang aku terima dari seorang kawan..ketika itu aku ke tempat membeli barang2 basah keperluan rumah, biasalah makcik2 di situ bercerita2 tentang si polan..aku banyak diam jer..maklumlah baru sampai takkan tetiba nak menyampuk pulak..walaupun aku tak pasti siapa yang mereka ceritakan tapi melalui instinct aku dapat agak si polan mana yang sedang mereka maksudkan.. Sepulangnya aku ke rumah, aku call my hubby ceritakan tentang agakkan aku tu???

After solat Jumaat, hubby aku cakap telahan aku benar bahawa anak kawan aku tu baru berusia 3 bulan meninggal...sedih aku mendengarnya..barangkali lemas@ tersedak susu..sebenarnya aku ralat jugak sebab tak sempat ziarah dia masa dalam pantang hari tu...banyak sangat takaza...moga2 dia tabah dan sabar dengan ujian Allah swt ni..

2 comments:

SYUKRI ABDULLAH said...

salam...ajakla suami kuar masturat di tempat saya...keningau sabah..ahlia suka terima jemaah...kami mau blajar dari akak dan suami,insyaallah

UmmuNurul said...

Saudara syukri n ahliah,

Salam kembali,
Insyaallah one days Allah pasti akan pilih kami keluar masturat di tempt saudara dan bolehlah saya berkenalan dengan ahliah serta kita memanjangkan silaturahim.

Bagi kami tiada apa, kami juga dalam usaha mahu belajar, moga Allah terima dan barangkali kami jugak dapat belajar dengan orang2 Keningau..Doakan kami di sini.. Agaknya orang Sabah sendiri bila mahu keluar masturat ke Semenanjung..???